موسسه آموزشی رسالت کرمان

آشنایی با موسسه آموزش عالی غیردولتی، غیرانتفاعی رسالت کرمان

جامعه رسالت با یک هدف مشترک هدایت می شود و می تواند پیشرو و بستر ساز رسیدن به اهداف توسعه کشور باشند : ایجاد یک دنیای بهتر از طریق آموزش، پژوهش و نوآوری. رسالت به منظور تسریع در انقلاب فرهنگی و صنعتی کشور، عمیقا ایرانی و اسلامی است. فارغ التحصیلان ما با انگیزه، کسب و کارهای فراوانی را ایجاد کرده اند و صدها شغل را می آفرینند. جامعه ما قدرت فوق العاده ای را به مانند یک مغناطیس برای جذب استعدادها از سراسر ایران رادارا است. از طریق آموزش، تحقیق و نوآوری، جامعه رسالت ماموریت خود را برای خدمت به ایران اسلامی دنبال می کند. مفتخریم که با تجربه ترین اساتید متخصص و اغلب از دانشگاه های دولتی در این مؤسسه تدریس می نمایند امیدواریم دانشجویان عزیز در دوران تحصیل در این مؤسسه ایامی موفقیت آمیز داشته باشند.

» مدرک معتبر دانشگاهی

مدرک فارغ التحصیلان موسسه آموزش عالی رسالت کرمان از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر گردیده و به لحاظ اعتبار، هم تراز با دانشگاه دولتی و در بالاترین رده ارزیابی میشود.

» شهریه و وام دانشجویی

شهریه موسسه آموزش عالی رسالت طبق مصوبه هیات امنا تعیین می گردد و به همین دلیل به نسبت دانشگاه های آزاد و غیره بسیار کمتر می باشد. همچین دانشجویان می توانند از تسهیلات بلند مدت ۴% صندوق رفاه دانشجویی جهت پرداخت شهریه استفاده نمایند.

ضمنا پرداخت شهریه بصورت اقساط امکان پذیر میباشد.

» فضای دانشگاهی

دانشگاه رسالت یکی از مؤسسات آموزش عالی غیردولتی، غیرانتفاعی معتبر کشوراست . این مؤسسه که با آبرو و سرمایه مادی و معنوی بخش خصوصی شکل گرفته و از هیچگونه تسهیلات عمومی و دولتی برخوردار نیست ، تاکنون بالغ بر 120 میلیارد تومان جهت تهیه زمین و فضای کالبدی هزینه داشته وتوانسته است؛ ساختمان آموزشی رادر زمینی به مساحت ۳۱۵۰۰ مترمربع و ۴۰۰۰ مترمربع زیربنا در فضاهای دانشگاهی و با کیفیت بصری، درمحل مجتمع دانشگاهی صادقیه کرمان احداث و مورد بهره برداری قرار دهد.

تصاویر محیط موسسه رسالت کرمان

فرم پذیرش دانشجو

داوطلب گرامی جهت گرفتن وقت مشاوره تحصیلی از موسسه رسالت کرمان با تمرکز بر انتخاب رشته دانشگاهی فرم الکترونیکی زیر را پر کرده و اطلاعات پایه خود را در این فرم مرقوم نموده تا در اسرع وقت کارشناسان مرکز با شما تماس حاصل فرمایند.

  • اطلاعات شخصی

    اطلاعات شخصی خود را وارد کنید
  • اطلاعات تحصیلی

    اطلاعات تحصیلی خود را وارد کنید
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .